Skip to main content

ggrrrrrr,,,,

hrmmm.. seriously,, im quite disappointed with my friends,, they were like bwat2 lupe my birthday,,hahha,, even my roomates! hanney and fiqa,, there were like an A4-sized paper infront of our room,,,stated our background infos which includes our birth dates!!n how cud they didnt wish my brthday dat nite?huh,, thnked God my family sang a birthday song for me,, at least,, the least is better than nothing ayte,,huhu,, its kinda weird coz all of them were like keep away from me except zetty,,hah,, last wednesday..during assembly,, while she was concentrating,, gossiping with dnie,, i took one of her sandal and put it inside my bag,, so,, she had to walk from assmbly ground to her room,,"berKAKI chicky"lalalalal,, serve u right! dat time,, ive instct dat she might plan sumthing for my bday!! :p... hahahah,,,,,, til friday,, nurul sareeza azidin was like acting cool,, yelah,, not a single soul pon wish kan,,, keras cam tugu negara je lah!!suddenly,, last night,, as i were busy listening to one of a good friend of mine's problems... ztea came to me,, drag me away from shazlin,, n started crapping!! saying tat she wants me to sleep at her room,, wanna watch some kinda muvee lah.. ape lah,, tbe2,, someone came from d back,, blind fold me with tudung!!! shhttt,, i knew this kinda suprise "wuteva party" would happen dat nite!!! dggfvefefefdh(^&$^*!!!!! cessss,,, they tied me at a pole,, spread a mixture of flour+curry powder+soy sauce+ water!! d smell was like shhitty!!!! seriously busyok gila weyh,,, mandi 2 kali pon tak hilang2 bau,, siod!! but,, its okay,, its worth it babes!! rambut keras cm kayu!! apadaaa,,,huk2.. after dat... we all ate "ayam KFC".. thnx to pak tam!! for helping them! komplot!!! cess,,, hik2,, burpp,, knyang oh itu mlm! lalala,, btw,, thanx to ztea,kakya,dally,eyda,azmira,dnie,mira,shimbay,ekin,bear, xiedot,capek,n my beloved roomates, hney n fiqa.. for d suprise party!! n not to forget,,pak tam!! heee,, luv u guys!!! mucho baby!!!!!! :D

Comments

Anonymous said…
babes!gahgahgah!nice smell huh? =P
stinky smpai sni dohh..
hohoho...
u,faheen n i will celebtrate our belated together yeh?haha...
jamak trus...
luv u ♥
s a r e e z a said…
lols,,
i admit!
mmg busyok gla kot,,
pedih mata den,,
celebrate together??
yeah!
nak2!
i miss u both kot! eishk...
Randy said…
Well, thaks a lot, baby! Now i know where i stand! THANKS A LOT!!!!!!!!!!!!!!
naserol said…
haha .
pak tam askar ?
:DDD

Popular posts from this blog

Bratislava, Slovakia

Day trip ke bandaraya Bratislava. Lama sungguh rasanya tak menaip kat blog. Kira-kira 3 tahun lebih. Oh hampir sebaya Jazzy. Entri kalini nak tuju khas buat trip ke Bratislava semalam.  ......................................................................................................................................................................... Benda adhoc ni jarang tak menjadi.  Rancang malam sebelumnya, terus on. Perjalanan makan masa satu jam dari Vienna, Austria ke Bratislava-Hlavna Stanica.  Tiket 11.20 Euro sehala. Kalau pergi lebih sorang, print 1 tiket boleh save 0.40 Euro sorang.  So, sampai je kat stesen tu, terus beli tiket untuk ground transportation untuk 24 jam (unlimited zones) - harga 6.30 Euro kalau beli pakai apps.  Tempat-tempat yang sempat kami singgah: 1. St. Elizabeth Church yang dikenali sebagai Blue Church 2. Slovak National Theatre 3. Schoene Naci Statue yang dikenali sebagai Bratislava Statute 4. Rubberneck (Cumil) 5. Bridge of Slovak Uprising, UFO  6

Kabur

Makin hari makin pening. Pening fikir apa menu yang nak disediakan. Sebab apa? Sebab aku jenis tak boleh makan benda sama setiap hari kecuali poyok! Nak tau macam mana aku lulus ujian berpantang yang setiap kali makanan yang dihidang adalah ikan selar panggang dengan bawang putih dan sawi + lobak putih tumis air. Setiap kali nak suap makanan bosan tu, aku bayangkan mekdi, kepci, Carl’s Jr dan sebagainya. Ha! Baru dapat idea, nak adakan menu special ikan kembung rebus goreng, ulam, budu & sambal durian. Nyumssss! See you! output otakku: kusut

January 9th, 2018

Entri pertama buat tahun 2018. It's been a while. Aku acacah sibuk bekerja. Ecewah! ..................................................................................... Entri kali ini aku nak tujukan khas buat bakal food-hunter kami (aku & kenalan). Selamat datang ke dunia makanan di Malaysia, tunggu masa yang sesuai nanti kita redah jjcm k. Ada dua entri yang aku bercerita pasal kenalanku ini. Basically, kenalan aku tu lah yang buat kejutan dan tak memasal buat aku marah pada mulanya, iaitu datang dengan mak ayah beliau ke rumah parents aku untuk merisik. Kenapa aku marah? Sebab pada ketika itu, aku kat Jepun atas urusan kerja. Ngko bayangkan takde hint apa-apa tetiba ayah Facetime aku yang masa tu baru selesai solat Zohor, tunjuk sedara mara aku kat umah dan tetiba aku ternampak kenalan aku tu.  Mana aku tak terkejut. Eh ngko bayangkan je lah. Okay mulai ayat ni, kita panggil kenalan aku tu Jay . Cerita dia aku kena kahwin dalam masa tiga bulan. Hat tu kita cerita