Tuesday, October 30, 2012

NUKE-hood


21 October 2012 adalah sejarah buat aku. Macam-macam benda jadi pada tarikh ni. 
  1. Hari lahir adik kesayangan aku buat kali ke-17 mengikut kalendar kapir.
  2. Hari Konvokesyen aku.
  3. Hari pemergian arwah atuk saudara aku di Bangi, pagi tu. 
  4. Member baik melawat setelah sebulan tak jumpa jalan balik Malaysia.
Hari itu sangat bersejarah dan aku takkan lupa selagi aku tak hilang ingatan. Gambaq kecik atas tu. Itulah memember rapat aku. Susah senang gembira sedih macam-macam aku lalui dengan diorang. Dah macam siblings. Tahniah buat semua yang berjaya konvo pada masa yang ditetapkan. Alhamdulillah. We made it! 
Sayang korang semua. 



output otakku ; pelangi lepas hujan