Sunday, August 3, 2014

Aku & Lelaki

Aku
Spesis yang bercakap sengih bercakap sengih.
Pesyen tak mampu menolak usaha untuk menggembirakan homosapien yang lain.
Paling diskaun sekali, senyum pun dah cukup.
Bukan jenis sopan santun gelak tutup mulut.
Gelak tanpa filter itu pasti. Cuba lah sembang dua-tiga kali tengok.
....................................................................
Lelaki
Majoriti kawan rapat terdiri daripada kaum ini. Ya, lelaki.
Kebanyakan mereka yang tidak mempunyai sifat sensitip. Jadi, sifat tersebut pun kurang dalam diri ini.
Lebih selesa beraktiviti dengan kaum ini, kerana mereka tidak banyak kerenah berbanding dengan yang perempuan.
Makan, port lepak minum, aktiviti - semuanya tak kisah kebanyakannya.
(pengakuan lahir daripada pengalaman sendiri)
.....................................................................
Short hair
Berpengalaman selama 17 tahun sejak celik pandang muka makayah dengan gaya slope.
Agak-agak kalau rambut dah pendek ni, sifat keperempuanan mengusai diri tak?
Mestilah TIDAK! (baca : Tomboy)
.....................................................................
Aku
Walaupun rambut tak slope lagi, perangai kasau tu masih serupa.
Kepada kenalan rapat yang lelaki, terima kasih kerana sudi berkawan dengan ai.
Terharu.

Saja update, sebab rasa lama dah tak meluahkan perasaan kat sini.
Salam Syawal 1435H buat anda semua! Semoga Allah sentiasa merahmati kita semua diseluruh dunia.

output otakku ; sedar