Skip to main content

yeah, i skipped a year

okay. 11th march yang lepas, merupakan birthday si makcek eskrim. yeah. happy belated birthday to me :P
time birthday macam biasa lah, kawan kawan wish birthday via FB, phone n etc. So, Thanks kasih kepada semua yang meluangkan masa or duit korang dengan wish birthday kepada saya ya. Thanks sangat sangat. Tak lupa jugak, ada kawan yang belajar kat India, call kul 8pm (11th march2011) semata-mata untuk wish birthday. Terharu sangaaaaat sampai nak nangis. Sanggup Farah Nadia tu call :) Thanks babe. thanks jugak kat pakcek for the wish ILY :) heeheee.To my BFF dari zaman sekolah, Anis Masiran n Eireen Camelia, i love you both to the max!
...........................................................................
11th March (0000hrs)
Lepak kat Fariz, Seksyen 15, Bangi bersama teman teman iaitu Azreen Zolkafli, Muhammad Faizzuddin Jasmani, Mohd Lutffi Latif, Mohamad Hamiezan Rohaizat dan Effa Noorzila Shamsuddin.
Borak borak celebrate birthday makan kerang bakar :D hahaha. gilaaa. kul 3am baru balik sebab si dent ngan lato dah ngantuk. damn
Sambung lepak ngan miezan kat blok sampai kul 4am. Pastu dia balik.
Sambung lagi print proposal n etc kat bilik sampai pagi. Kul 8am gi kelas Instrument. Gigih sungguh, lepas kelas gi JPPel hantar proposal. Okay pastu balik kolej.
Sambung cerita lain.
...........................................................................
(1130hrs)
Gerak gi putrajaya bersama azreen,dento ngan kay. gara-gara dento nak belanja makan sempena tuuuuuutttt. :P Zetty tak dapat ikut, sian diaaa.
dent belanja semua. Kitorang tengok cite Big Momma : Like Father Like Son.
dent belanja semuaaaa yang kitorang pergi. Terima kasih dent. terima kasih sangat sangat.
Walaupun tak tido, rasa happy sangat hahahaha.
Dah habis semua benda. back to reality.
...........................................................................
(1700hrs)
dengan mengantuk, drive back home. dah macam orang gila bawak kereta. :(
nak wat camne, ayah suh balik.
sampai umah, tido sejam.
kul 8 dah kena pergi celebrate birthday ngan family n angah Am.
Thanks for celebrating :) heee.
balik terus tido sampai kul 12pm. :D hebatnya, macam superwoman. lama betul kau tido ni makcek!
...........................................................................
12th march (1400hrs)
ayah call suh siap nak gi lunch.
adik kata diorang kat E.D Tyres. pehal diorang wat kat situuuu, tayar meletop keee?
pelik pelik. Intai jap kat luar, hahah. Dino dah hilannggg.
habis laahhh. lepas siap, diorang balik.
adik suh keluaaaar. tengok tengok dino, waaahhhhh
ayah ngan mama belikan new car rims ngan tyre baru. hoooraaaayyy.
thanks kasih lagi sekaliii ayah ngn mama.
thanks to chan sebab menjadi planner yang baik. siap kamu!
...........................................................................
(2000hrs)
menjalani rawatan resdung dekat sebelah rumah uncle Amli. :) lega sikit.
...........................................................................
13th march (0200hrs)
Still kat Sri Damansara sambil online update blog. FB semua sekali.
Btw, tengah reply semua wall post, Nabila Aqila ada gtaw yang dia post something on her blog.
n sila lah lihat apa yang nabila aqila post kat blog dia.

Thanks kasih qiela, thanks for the wish, post n etc. :) Sayang kamu sampai bila-bila.

output otakku : thanks kat mama, ayah, adik,kawan2 yang ada di sisi selama ni.

Comments

Mohd K. Anuar said…
hey you, suka la entry macam ni. macam diari, nice gila! btw makcek eskrim, saya nak cornetto 1 boleh? yang paling mahal punya.. :D
s a r e e z a said…
haha. entry macam ni di buat setahun sekali je :P sempena birthday kot. haha. Cornetto ada! nak flavour ape? Nak ambik nanti bagitau :D

Popular posts from this blog

Bratislava, Slovakia

Day trip ke bandaraya Bratislava. Lama sungguh rasanya tak menaip kat blog. Kira-kira 3 tahun lebih. Oh hampir sebaya Jazzy. Entri kalini nak tuju khas buat trip ke Bratislava semalam.  ......................................................................................................................................................................... Benda adhoc ni jarang tak menjadi.  Rancang malam sebelumnya, terus on. Perjalanan makan masa satu jam dari Vienna, Austria ke Bratislava-Hlavna Stanica.  Tiket 11.20 Euro sehala. Kalau pergi lebih sorang, print 1 tiket boleh save 0.40 Euro sorang.  So, sampai je kat stesen tu, terus beli tiket untuk ground transportation untuk 24 jam (unlimited zones) - harga 6.30 Euro kalau beli pakai apps.  Tempat-tempat yang sempat kami singgah: 1. St. Elizabeth Church yang dikenali sebagai Blue Church 2. Slovak National Theatre 3. Schoene Naci Statue yang dikenali sebagai Bratislava Statute 4. Rubberneck (Cumil) 5. Bridge of Slovak Uprising, UFO  6

Kabur

Makin hari makin pening. Pening fikir apa menu yang nak disediakan. Sebab apa? Sebab aku jenis tak boleh makan benda sama setiap hari kecuali poyok! Nak tau macam mana aku lulus ujian berpantang yang setiap kali makanan yang dihidang adalah ikan selar panggang dengan bawang putih dan sawi + lobak putih tumis air. Setiap kali nak suap makanan bosan tu, aku bayangkan mekdi, kepci, Carl’s Jr dan sebagainya. Ha! Baru dapat idea, nak adakan menu special ikan kembung rebus goreng, ulam, budu & sambal durian. Nyumssss! See you! output otakku: kusut

January 9th, 2018

Entri pertama buat tahun 2018. It's been a while. Aku acacah sibuk bekerja. Ecewah! ..................................................................................... Entri kali ini aku nak tujukan khas buat bakal food-hunter kami (aku & kenalan). Selamat datang ke dunia makanan di Malaysia, tunggu masa yang sesuai nanti kita redah jjcm k. Ada dua entri yang aku bercerita pasal kenalanku ini. Basically, kenalan aku tu lah yang buat kejutan dan tak memasal buat aku marah pada mulanya, iaitu datang dengan mak ayah beliau ke rumah parents aku untuk merisik. Kenapa aku marah? Sebab pada ketika itu, aku kat Jepun atas urusan kerja. Ngko bayangkan takde hint apa-apa tetiba ayah Facetime aku yang masa tu baru selesai solat Zohor, tunjuk sedara mara aku kat umah dan tetiba aku ternampak kenalan aku tu.  Mana aku tak terkejut. Eh ngko bayangkan je lah. Okay mulai ayat ni, kita panggil kenalan aku tu Jay . Cerita dia aku kena kahwin dalam masa tiga bulan. Hat tu kita cerita