Skip to main content

cerita seorang kawan.

oh my. seriously i dont have any idea. why i cant edit my blog layout.
siud ahh! hersh. maybe server down kot. bungek betoi.
the KoK paper was quite confusing.well of course! i just got the notes from moja at 1am.
--------------------------------------------------------
wait wait wait. cam ade story nak share nih.
ehem ehem. yeah. i have a friend. we are quiet close like few months back.
lepak lepak pon selalu what. yamcha yamcha.
but now, everythings different. ntah lah.
she is like getting far far away from us. im speechless.
ajak kua lepak pon tah mcm nak taknak je kaan.
well, certain people mmg tak suke di paksa kan?
so. mcm malas la dah org taknak wat pe nak ajak je.
but but. yg peliknye. dia mcm dah takley masuk ngn member member.
bkan nye budak budak baru. sume cam dah quite close.
lepak makan pon cam nak cpat balik je slalu. ta paham.
seriously.bkan nye ape. she is one of us. dulu boley je gelak, lepak. makan, tido pon same same.
skarang dah tak boleh kenape plak kan.
well, friend, i hope ur understand our feelings.
----------------------------------------------------
na na na .. buhsan nye today .
jap agy maybe nak try cari bende yang boley dibuat bagi menghilang kan rase
buhsan di hati.
aiyohhh.. jap jap. kang rajin post lagi okeh.
makcek eskrim nk g bancuh eskrim jap.
(ceh, mcm la kau reti!)

tata titi tutu

output otakku ; kawan oh kawan

cheers ;)

Comments

AnirzefenA said…
sabo yer... wahai makcek.. mungkin ni semua ade hkmah nyer!~~ ade la sebab nyer die gtu... ape2 pun tibe2 cam nak mam aiskerim makcek bancuh..tu.. hihihi
hazwazhua said…
hurm,,
i'm kinda feeling da same thing,,
errr,,agak touching act,,
but then,,
tatau nk ckap mcm ner,,
bia mase je yg menentukan,,
weeee~
s a r e e z a said…
to aniep? aikk,, kak jamie or abg aniep?
ehehhe.. thnx 4 ur feedback yea.
hazwa:well, bia je masa yg fix the problem we faced ni.
huhu.
pape pon. we still have each other rit. ehem ehem.

Popular posts from this blog

Bratislava, Slovakia

Day trip ke bandaraya Bratislava. Lama sungguh rasanya tak menaip kat blog. Kira-kira 3 tahun lebih. Oh hampir sebaya Jazzy. Entri kalini nak tuju khas buat trip ke Bratislava semalam.  ......................................................................................................................................................................... Benda adhoc ni jarang tak menjadi.  Rancang malam sebelumnya, terus on. Perjalanan makan masa satu jam dari Vienna, Austria ke Bratislava-Hlavna Stanica.  Tiket 11.20 Euro sehala. Kalau pergi lebih sorang, print 1 tiket boleh save 0.40 Euro sorang.  So, sampai je kat stesen tu, terus beli tiket untuk ground transportation untuk 24 jam (unlimited zones) - harga 6.30 Euro kalau beli pakai apps.  Tempat-tempat yang sempat kami singgah: 1. St. Elizabeth Church yang dikenali sebagai Blue Church 2. Slovak National Theatre 3. Schoene Naci Statue yang dikenali sebagai Bratislava Statute 4. Rubberneck (Cumil) 5. Bridge of Slovak Uprising, UFO  6

Kabur

Makin hari makin pening. Pening fikir apa menu yang nak disediakan. Sebab apa? Sebab aku jenis tak boleh makan benda sama setiap hari kecuali poyok! Nak tau macam mana aku lulus ujian berpantang yang setiap kali makanan yang dihidang adalah ikan selar panggang dengan bawang putih dan sawi + lobak putih tumis air. Setiap kali nak suap makanan bosan tu, aku bayangkan mekdi, kepci, Carl’s Jr dan sebagainya. Ha! Baru dapat idea, nak adakan menu special ikan kembung rebus goreng, ulam, budu & sambal durian. Nyumssss! See you! output otakku: kusut

January 9th, 2018

Entri pertama buat tahun 2018. It's been a while. Aku acacah sibuk bekerja. Ecewah! ..................................................................................... Entri kali ini aku nak tujukan khas buat bakal food-hunter kami (aku & kenalan). Selamat datang ke dunia makanan di Malaysia, tunggu masa yang sesuai nanti kita redah jjcm k. Ada dua entri yang aku bercerita pasal kenalanku ini. Basically, kenalan aku tu lah yang buat kejutan dan tak memasal buat aku marah pada mulanya, iaitu datang dengan mak ayah beliau ke rumah parents aku untuk merisik. Kenapa aku marah? Sebab pada ketika itu, aku kat Jepun atas urusan kerja. Ngko bayangkan takde hint apa-apa tetiba ayah Facetime aku yang masa tu baru selesai solat Zohor, tunjuk sedara mara aku kat umah dan tetiba aku ternampak kenalan aku tu.  Mana aku tak terkejut. Eh ngko bayangkan je lah. Okay mulai ayat ni, kita panggil kenalan aku tu Jay . Cerita dia aku kena kahwin dalam masa tiga bulan. Hat tu kita cerita