Skip to main content

bahagia ke mcm ni?

alamak~
lidah kelu tak terkate! pas kne sound ngn ayah~
ni sume gara2,, pikir bende yg tak patot dpikir,, "sigh"
situasinya bermula pabila ayah nmpak diriku tercongok dpan laptop ngn muke monyok,, moncong tak payah ckp,leyh gantung dkat 10 hanger.. haish,, akak agent tu lah punye pasal!!
kate nk email brochure ape lah sume,, lme gile kot tunggu, dah la berharap,siud!
dah berpuluh kali approve,, men comment2 ngn cekYATI! die tak email2 gak info tuh sume!
mne tak moncong jek~
tpi bile ayh tego, diri ini cam ade setan kat dalam, trus tacink, agak mara kt ayh sbb tnye cmtuh.. ayh trus ckp,, "okay, pasni dah takyah tego dah"
aduhaiiiii,,,,,,,,,,
__________________________________________________
haishk.. dlm hati,"nurul! please lah~
jgn wat camtu lagi!!! ko nk msuk hospital gile ke ape??"
__________________________________________________
omg~ im speechless,, tak tau cane nak avoid diri sendri dri pikir bende2 yg tak ptot dipikir,,
for d mean time,tak leyh arr,,
sbab mmg dah terbyase pikir2 bende camtu, outcome die lah, apelah,,
cam mak nenek tul lah! 'mara diri sendiri'
it comes naturally.. bende cam dah blend dlm my soul,,
nerves,arteries,veins,capillaries n tahape2 tah~
gile psycho ouh bile pikir balik prangai diri sendiri yg tak snonoh nih!
seb baik pandai berwayang2an di dpan umat mnusie,,
tade lah dorg pasan sgt kot,,

sekian ;)
cheers~
output otakku ; si gila mula bermadah~ "sila lari semua"


Comments

Anonymous said…
olololoh

Popular posts from this blog

Bratislava, Slovakia

Day trip ke bandaraya Bratislava. Lama sungguh rasanya tak menaip kat blog. Kira-kira 3 tahun lebih. Oh hampir sebaya Jazzy. Entri kalini nak tuju khas buat trip ke Bratislava semalam.  ......................................................................................................................................................................... Benda adhoc ni jarang tak menjadi.  Rancang malam sebelumnya, terus on. Perjalanan makan masa satu jam dari Vienna, Austria ke Bratislava-Hlavna Stanica.  Tiket 11.20 Euro sehala. Kalau pergi lebih sorang, print 1 tiket boleh save 0.40 Euro sorang.  So, sampai je kat stesen tu, terus beli tiket untuk ground transportation untuk 24 jam (unlimited zones) - harga 6.30 Euro kalau beli pakai apps.  Tempat-tempat yang sempat kami singgah: 1. St. Elizabeth Church yang dikenali sebagai Blue Church 2. Slovak National Theatre 3. Schoene Naci Statue yang dikenali sebagai Bratislava Statute 4. Rubberneck (Cumil) 5. Bridge of Slovak Uprising, UFO  6

Kabur

Makin hari makin pening. Pening fikir apa menu yang nak disediakan. Sebab apa? Sebab aku jenis tak boleh makan benda sama setiap hari kecuali poyok! Nak tau macam mana aku lulus ujian berpantang yang setiap kali makanan yang dihidang adalah ikan selar panggang dengan bawang putih dan sawi + lobak putih tumis air. Setiap kali nak suap makanan bosan tu, aku bayangkan mekdi, kepci, Carl’s Jr dan sebagainya. Ha! Baru dapat idea, nak adakan menu special ikan kembung rebus goreng, ulam, budu & sambal durian. Nyumssss! See you! output otakku: kusut

January 9th, 2018

Entri pertama buat tahun 2018. It's been a while. Aku acacah sibuk bekerja. Ecewah! ..................................................................................... Entri kali ini aku nak tujukan khas buat bakal food-hunter kami (aku & kenalan). Selamat datang ke dunia makanan di Malaysia, tunggu masa yang sesuai nanti kita redah jjcm k. Ada dua entri yang aku bercerita pasal kenalanku ini. Basically, kenalan aku tu lah yang buat kejutan dan tak memasal buat aku marah pada mulanya, iaitu datang dengan mak ayah beliau ke rumah parents aku untuk merisik. Kenapa aku marah? Sebab pada ketika itu, aku kat Jepun atas urusan kerja. Ngko bayangkan takde hint apa-apa tetiba ayah Facetime aku yang masa tu baru selesai solat Zohor, tunjuk sedara mara aku kat umah dan tetiba aku ternampak kenalan aku tu.  Mana aku tak terkejut. Eh ngko bayangkan je lah. Okay mulai ayat ni, kita panggil kenalan aku tu Jay . Cerita dia aku kena kahwin dalam masa tiga bulan. Hat tu kita cerita