Skip to main content

long-lost friends!

output otakku;
yan,, salleh,, best2! its been a long time since d last time we've met!
3 years people~
seriously,, u guys look different..
____________________________________
dulu, salleh suke2 nyanyi kat lorong blakang kdai n tangga snooker,,
skarang,, hamek!
ade band lagih!
vox sugar love cookies shiaa~
impressed!
ur hardworks finally paid off~
gud for u friend...
____________________________________
n d best thing happened today,,
dorg ajar saye men pool,,
hahahah,, ainna pon join,, kami innocent!
tak mngerti apa2,, di ajar bermain permainan itu,,
n pada mulanya sangat sogan, cramp bagai,,
dah tgh2 tuh, layan gak men,, hahaha,,
first-timer,,
dalam hati mereka mungkin berkata,
"nmpk sgt kebaikan budak2 neyh.."
lalalalalalala..
____________________________________
lagi best bile yan play cd band salleh.. kitorg siap kutuk, benci gila kat vox band tuh,,
ainna wat dunno jek,, pe agy,,
kene bahan jur kot dari awal nek kembara tu smpai lah dpan umah die~
kasihan.. existance of sugar love cookies langsung tidak diendahkan~
jahahahah.. yang penting a day-out with them sgt vast!
sekian ;)
from left: ainna, nurul, salleh, yan
cheers ~

Comments

FAKE said…
OMG ! xtau kau ltak benda alah nih . aku pun buat dlu . rite after kita balik . tp dah delete dah . haha .

Popular posts from this blog

Bratislava, Slovakia

Day trip ke bandaraya Bratislava. Lama sungguh rasanya tak menaip kat blog. Kira-kira 3 tahun lebih. Oh hampir sebaya Jazzy. Entri kalini nak tuju khas buat trip ke Bratislava semalam.  ......................................................................................................................................................................... Benda adhoc ni jarang tak menjadi.  Rancang malam sebelumnya, terus on. Perjalanan makan masa satu jam dari Vienna, Austria ke Bratislava-Hlavna Stanica.  Tiket 11.20 Euro sehala. Kalau pergi lebih sorang, print 1 tiket boleh save 0.40 Euro sorang.  So, sampai je kat stesen tu, terus beli tiket untuk ground transportation untuk 24 jam (unlimited zones) - harga 6.30 Euro kalau beli pakai apps.  Tempat-tempat yang sempat kami singgah: 1. St. Elizabeth Church yang dikenali sebagai Blue Church 2. Slovak National Theatre 3. Schoene Naci Statue yang dikenali sebagai Bratislava Statute 4. Rubberneck (Cumil) 5. Bridge of Slovak Uprising, UFO  6

Kabur

Makin hari makin pening. Pening fikir apa menu yang nak disediakan. Sebab apa? Sebab aku jenis tak boleh makan benda sama setiap hari kecuali poyok! Nak tau macam mana aku lulus ujian berpantang yang setiap kali makanan yang dihidang adalah ikan selar panggang dengan bawang putih dan sawi + lobak putih tumis air. Setiap kali nak suap makanan bosan tu, aku bayangkan mekdi, kepci, Carl’s Jr dan sebagainya. Ha! Baru dapat idea, nak adakan menu special ikan kembung rebus goreng, ulam, budu & sambal durian. Nyumssss! See you! output otakku: kusut

January 9th, 2018

Entri pertama buat tahun 2018. It's been a while. Aku acacah sibuk bekerja. Ecewah! ..................................................................................... Entri kali ini aku nak tujukan khas buat bakal food-hunter kami (aku & kenalan). Selamat datang ke dunia makanan di Malaysia, tunggu masa yang sesuai nanti kita redah jjcm k. Ada dua entri yang aku bercerita pasal kenalanku ini. Basically, kenalan aku tu lah yang buat kejutan dan tak memasal buat aku marah pada mulanya, iaitu datang dengan mak ayah beliau ke rumah parents aku untuk merisik. Kenapa aku marah? Sebab pada ketika itu, aku kat Jepun atas urusan kerja. Ngko bayangkan takde hint apa-apa tetiba ayah Facetime aku yang masa tu baru selesai solat Zohor, tunjuk sedara mara aku kat umah dan tetiba aku ternampak kenalan aku tu.  Mana aku tak terkejut. Eh ngko bayangkan je lah. Okay mulai ayat ni, kita panggil kenalan aku tu Jay . Cerita dia aku kena kahwin dalam masa tiga bulan. Hat tu kita cerita