Skip to main content

hello december.

13th day of december. baru nak hello hello pulak.
obviously, dah lame tak beronline.
semua gara gara penatlah konon.
.......................................................................
semalam, 12th dec 2009.
3 am : tido , lpas kmas bju.
8 am : siap siap, rushing g metro point kajang sbb ade tah hape program permata pintar negara, kna ajar kanak kanak riang pasal bowling.
1 pm : lunch bersama a.syah,a.fad,a.aizat.. A.syaz da balik. lunch kami telah dibelanja oleh a.fad di LEMON. thanx!
2 pm : kat kajai, kononnye dpt amik kunci bilik.malangnya, office tutup. terpaksa mintak bantuan encik shazrizil, tumpang barang kat bilik die. thanx shaz!
3 pm : jumpe ayah kat d.e. rushing gile.
4 pm : smpai sri damansara. jumpe dr.saiful dan ust.sadi.
5 pm : rushing balik sebab staff ayah bising kate lorry tak muat nk load brg2 pindah. penyelesaiannya; lorry 1 tan telah digunakan utk menyumbat brg2 yg tak muat tadi.
9 pm : jumpe staff ayah, collect duwet, dorg bru balik dari skudai. hantar brg pindah gak. mat saleh kate beliau.rumah bungalow ade 10 bilik. rumah ke motel?
11 pm : grak g port dickson.
konklusinya ; penat laaaaaa.

harini, 13th dec 2009
3 am : dok update blog. sbb dah lama tak tekan tekan papan kekunci. jadi excited. plus jari jemari jadi lembab. tu yang amek mase sket tuh.
................................................................
buhsan gile. tataw nak mrepek krepek ape.
btw, terkejut sebab rahman upload gamba lame kat mukabuku. ahahahha.
teringat zaman hingusan. plus segan nak mati. hahahha.
speechless doo~


output otakku ; ntah. tak tergambar.cehh

Comments

Popular posts from this blog

People and Life

People. They grow old They learn They change They move on You? Never grow old Never learn Never change Stand still where you are at initially You want to be that "you"? Definitely a NO. Learn how to accept people Learn how to share things with others Learn how to consider others Learn how to accept that we will never be perfect. Never. Because the syllabus of life will never ends. output otakku : Smile even there's so much pain deep inside.

are u brand conscious?

i have something to share, well, here it is. "Brand Conscious Among Teenagers" satu ; Teenagers nowadays becoming brand conscious most probably because of their upbringing.There are parents with high income who spend a big amount of money just to buy a pair of trainers for their children.They are free to spend coz that's their money and we got nothing to do with dat ;) we just watch and learn je lahh kan? gaah.. Maybe they wanted the best for their children, yelaaah,, branded stuffs kan more comfy and last longer than yang cikai, ryte? At the end, their childrens nk a cup of coffee pon nk kena pergi Starbucks! , dah taknak mamak2 nie,, ;O dua ; Next, high cost of living in certain areas also affects the teenagers jadi brand conscious.Are u agree with that?hrmp,, for me,, people living in an urban city ni lain sket, up-to-date laah kunun,, kn2? compared yang stay kat kampung2 sket tuh. This is b'coz they are accessible to the megamalls.. padan laahh ~ huh.. Besides, t...

Hujan

Sarawak, Bandar Kuching (Kitty cat meow) Kira-kira ada gap  tiga tahun dari entri sebelum.  Entah sibuk sangat ke apa, tahu-tahu geng Jazzy dan bertambah dua orang. Pantas betul masa berlalu kan? Since my desk mate ni cakap. Tebal habuk blog. Jadi, kita tambah la entri untuk harini merangkap tahun ni punya entri.  ......................................................................................... Aku tengah berkursus at the moment. Mengantuk sangat sampai perlu menaip supaya tak tertidur.  Cikgu kat depan tengah terangkan pasal cipher, tapi mata ni masih nak terlelap.  Cuaca di bumi kenyalang ni mendung kelabu, petang-petang akan hujan sampai la tengah malam.  Sejuk tu tak payah cakap, nak mandi pun kena jerang air.  Semalam dah try laksa sarawak, a day before kolok goreng.  What else eh ? output otakku : mendung kelabu <3